poniedziałek, 30 grudnia 2013

Spokojne miejscowości obok stolicy.

Moja przyjaciółka poszukuje ostatnimi czasy dobrego miejsca, żeby kupić tam mieszkanie. Znaczący był dla niej głównie spokój, gdyż ma sporą rodzinę. Nie mnie znaczący był dojazd do stolicy, gdzie pracuje i ona i jej mąż. Sama nie tak dawno szukałam takiego miejsca, z tego powodu miałam o tym pewną wiedzę. Dla mnie codzienne dojeżdżanie do stolicy nie jest tak ważną sprawą, mimo to słyszałam, że dobrym miejscem mogą być Marki – dość spokojne miasto graniczące z Warszawą. Dojeżdżanie do stolicy to tylko kilkanaście kilometrów, a miasto to jest faktycznie bardzo ładne. Pojechałyśmy tam razem i znalazłyśmy wszystko, co potrzebne – park krajobrazowy, place zabaw, miejsca do uprawiania sportu, bibliotekę… Krótko mówiąc wszystko, czego potrzeba dużej rodzinie. Jeśli jesteś zaciekawiony tym tematem, zajrzyj tu: Deweloper Ida Zaczerpnięte z: www.vumag.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz